Potęga miłości. Wizyta w pałacu Królowej Śniegu.

W tym tygodniu Biblioteka Pedagogiczna w Mińsku Mazowieckim gościła na zajęciach bibliotecznych uczniów z klasy 6 A, 6 C i 8 z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie. Inspiracją stała się przepiękna baśń H. Ch. Andersena pt. „Królowa Śniegu”. Dzięki niej chłopcy przekonali się, jak potężną siłą jest miłość, i że ona jest w stanie pokonać wszystkie przeszkody. Tak było w przypadku Gerdy, która wyruszyła w niebezpieczną podróż, aby odnaleźć swojego ukochanego przyjaciela Kaja.  Na początku warsztatów uczniowie w skupieniu wysłuchali i obejrzeli Teatrzyk Kamishibai pt. „Królowa Śniegu”. Następnie dostawali różne polecenia prowadzącej, których celem było odczarowanie Kaja. Między innymi składali czarodziejskie lustro, czy malowali magiczne serce. Wszyscy uczestnicy poradzili sobie z nimi wyśmienicie i odczarowali serce Kaja. Radość była wielka, a sukces został nagrodzony zabawą radości dzięki magicznej książce „Guzikowa książka”. 

A to nie koniec było wrażeń. Goście jeszcze mieli przyjemność poznać interaktywne książki, które nie tylko się czyta, ale też postrzega się za pomocą różnych zmysłów. Chłopcy powąchali owoców w pachnącej książce, dotykali tekstu i ilustracji w czarnej książce dla niewidomych, słuchali różnych zawodów w książce dźwiękowej. Natomiast wielkie WOW zrobili, gdy zobaczyli książki 3D z ruchomymi elementami o dinozaurach i rekinach. Wprost nie mogli oderwać od nich oczu. Półtorej godziny szybko minęło i czas było wracać. Szczęśliwi uczniowie i nauczyciele pożegnali się oraz obiecali, że jeszcze tu przyjadą na inne zajęcia. A my dziękujemy za wizytę i zapraszamy ponownie.

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót